GROOT NIEUWS!!
Afgelopen januari bestond Keur & Keur Overlijdenszorg 15 jaar, voor ons een behoorlijke mijlpaal en als we terugdenken aan het allereerste begin is er veel gebeurd in al die jaren.
Startend vanuit een slaapkamer in ons toenmalige huis aan de Van Woudeweg zette wij onze eerste zelfstandige schreden in uitvaartland. Inmiddels zijn we honderden uitvaarten verder, zitten we alweer ruim 7 jaar in ons kantoor aan de Bateweg, hebben we daar een prachtige rouwkamer, beheren we de rouwkamer in gebouw Immanuel en zijn we de trotse eigenaar van een mooi en sfeervol uitvaartcentrum in Ter Aar.
Ook op het personele vlak is er behoorlijk wat veranderd. Waar in de begin jaren alleen Dennis zichtbaar was voor onze klanten en Karin op de achtergrond wat administratie deed, is het inmiddels zo dat we werken met een team van 5 Hospitality Medewerkers, bij drukte terug kunnen vallen op vaste freelancers die onze werkwijze begrijpen en had Karin, als mede-eigenaar van het bedrijf, al een prominentere rol in het bedrijf in beslag genomen.
Maar…. We gaan met ingang van 1 februari nog een stapje verder.
Karin heeft besloten om haar carrière bij de lokale bank van Woubrugge te beëindigen en zich met ingang van 1 februari volledig te focussen op haar rol binnen Keur & Keur. Haar klantgerichte werkwijze en passie voor mensen kon zij bij de bank, door gewijzigd management, niet meer ten volle benutten en met het groeien van onze onderneming is extra focus ook zeer zeker gewenst!
De focus van Karin binnen Keur & Keur zal voornamelijk liggen op het gebied van de begeleiding van nabestaanden na de uitvaart. Ook zal zij intern verantwoordelijk zijn voor het personeel en zal ze zich gaan richten op nieuwe initiatieven binnen ons bedrijf, volop werkzaamheden waarin zij haar kwaliteiten in kwijt kan. En alsof dit nog niet genoeg is zal ze ook zeker af en toe te zien zijn bij het begeleiden van een uitvaart!
Wij zijn enorm blij dat Karin dus, nog meer dan zij al was, vast onderdeel gaat worden van ons bedrijf en hopen hiermee een mooie aanvulling te hebben gecreëerd op ons vaste team van medewerkers!
Karin SUCCES!!